srijeda, 10. veljače 2016.

Valentine's Day- Devil makeup&nails


Ja nisam osoba koja voli da ima mnogo šminke na licu pa i ovaj ''teški'' makeup sam ublažila koliko god sam to mogla :) U današnjem postu vam pokazujem kako imati Devil makeup&nails.
Za Valentinovo sam već objavila Angel makeup i Angel nails gdje su upotrebljene nježnije boje :)

Za ovaj makeup sam usne naglasila crvenim karminom, umjesto tuša za oči koristila sam crne sjene i kako bih oči još više naglasila, stavila sam umjetne trepavice.

Proizvodi koje sam koristila:
-Himalaya  Intensive Moisturizing Cream
-GARNIER  BB Cream- Light/Clair
- MAX FACTOR  Creme Puff- 05 translucent
-Oriflame  conceal kit 
-H&M  smoky purple paleta u nijansi 04 i 05
- ESSENCE  metal glam 04 sparkle all night
-Depend  false lashes 4771
-DEBORAH  Divine volume&curves- nero black
-MAX FACTOR  kohl pencil -020 black
-ESSENCE  lipliner 14 femme fatale
-BOURJOIS  Velvet 01 Personne ne rouge! RECENZIJA



Za Devil manikuru sam koristila: 
-EVELINE 8in1
-Müller kofer za šminkanje Nagellack N6300 i N6304
- FARMASI Quick Dry Extra Shine Top Coat
-spužvica

Za ovu manikuru sam nalakirala EVELINE 8in1 kao bazni lak, zatim sam nanijela 2 sloja crvenog N6300. Kada se lak dobro osušio na dio spužvice sam nanijela crveni i crni lak te tapkala po noktima dok nisam bila zadovoljna sa izgledom. Na kraju sam dodala top coat za dodatni sjaj :) Mnogo mi se dopada ovaj crni lak zato što ima silver glitter u sebi pa daje poseban efekat :D

Da li vam se dopada makeup i manikura na ovu temu?

Uskoro se završava moj GIVEAWAY za koji se još uvijek  možete prijaviti OVDJE :)

Broj komentara: 6:

  1. hvala ti :) rado cu posjetiti tvoj blog :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican look, ali nas iduci put pocasti s vise slika :D slobodno ih stavljaj pojedinacno, a ne u kolazu :D
    I šiške su ti savrsene! Odlicno ti stoje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D nisam htjela da je post dug pa je zato u kolazu ali cu te sljedeci put poslusati :D

      Izbriši