nedjelja, 5. ožujka 2017.

FARMASI- Refreshing Face Scrub




Danas ću vam pisati o još jednom scrubu za lice koji je iz Farmasi kozmetike, a kojeg sam kupila davno iz želje da ga isprobam. Ukoliko vas zanima da li je meni ovaj scrub odgovarao ili sam ga bacila u smeće, nastavite čitati...

Prvi scrub koji sam isprobala iz Farmasija i o kojem sam pisala je FARMASI- Exotic Face Scrub koji po broju pregleda je vodeći na mom blogu. O njemu imam samo riječi hvale ali sam htjela da isprobam i ostale, a ovaj put na red je došao FARMASI- Refreshing Face Scrub.

Uklanja odumrle ćelije kože, masnoću, prljavštinu, čak i bakterije. Pruža koži svježinu i čini je mekom.

Sam izgled tj. ambalaža je identična kao i kod prethodnog scruba. Razlika je u tome što na ambalaži se nalazi fotografija limete koja označava da je proizvod od prirodnog extrakta limete. Ambalaža je jednostavna, lijepa i praktična, izrađena od plastike, a na samom dnu nalazi se čep koji osigurava da proizvod ostane u ambalaži.


Kako bi bili sigurni da ovaj proizvod nije niko koristio prije vas tu je naljepnica od aluminijuma. Ja iskreno volim da proizvodi sadrže neku zaštitu koja će mi to osigurati. Ovaj proizvod dolazi u količini od 100ml i rok trajanja je 12 mjeseci. Nalazi se u stalnoj kataloškoj ponudi, te nema bojazni da će nestati. Sastavni je dio Fruit linije sa sastojkom limete. Limeta sadrži vitamin C i aminokiseline poput prolina i lizina koji imaju veliku ulogu u proizvodnji kolagena. Uz ovo voće koža izgleda mlađe i čišće.


Ja ga koristim 1-2 puta sedmično kako je i propisana upotreba ovog proizvoda. Lice i vrat prvo namočiti vodom a potom proizvod umasirati na kožu i saprati sa vrelom vodom.

Kada otvorite čep osjeti se miris limete i svježine a koji je malo i sladunjav. Miris se zadržava duže vrijeme na koži ali nije iritantan. Sam proizvod je intenzivno bijele boje i sadrži smeđe čestice koje dobro odstranjuju mrtve stanice kože. Tekstura ovog proizvoda je srednje gusta nalik na malo gušće kreme za lice. Lako se nanosi na kožu i lako ispira vodom.


Nakon upotrebe moja koža je mekana na dodir, mirišljava i čista. Ja volim da ''grebem'' moje lice pogotovo u ovom prelaznom periodu zima/ljeto jer mi koža jednostavno to zahtijeva. A što se tiće ovog scruba za mene obavlja odličan posao kao i onaj od breskve,te ne znam koji bih prije koristila. Ne iritira moju kožu i ne isušuje je. Mislim da je prikladan za sve tipove kože. Naravno sljedeći na redu za isprobavanje je od trešnje, ali nakon ovih isprobavanja sigurna sam da je i on odličan.


SASTOJCI: Aqua, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Isopropyl Myristate, Cetyl Alcohol, Cearath20, Paraffinum Liquidum, Apricot Kernel, Polyethylene, Propylene Glycol, Dimethicone, Alcohol Denat., Cocamidopropyl Betaine, Carbomer, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate (vitamin E), Benzyl Alcohol, Limonene, Citral.

Ovaj scrub sadrži vitamin E i glicerin, te pruža dodatnu hidrataciju. Cijena u trenutnom katalogu je 5,95 KM ali ona varira te može doseći i do 7 KM tako da je najbolje da uhvatite neku akciju na kojoj bude 4,20 KM. Proizvod je proizveden u Turskoj, ne smije se izlagati suncu i treba se čuvati na suhom mjestu. Potrebno je izbjegavati kontakt sa očima.

Da li koristite Farmasi proizvode?
Koji je vaš najdraži Farmasi proizvod?

Broj komentara: 10:

  1. Iskreno dosta koristim Farmasi proizvode i zadovoljna sam cak sam napravila recenziju na mom blogu pa ako moze da pogledas i da uzvratis koment.?!
    Odlican sastav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti na komentaru :D proizvodi su im dobri a meni najdrazi su za njegu lica i tijela :D naravno da cu posjetiti tvoj blog :) :*

      Izbriši
  2. Ja sam iz ove linije probala peel off masku, limeta predivno miriše a maska zaista njeguje i hidrira lice...a osjećaj dok skidaš onu masku stvara ovisnost...da nije previše stavljala bih svaki dan haha :D ako nisi probala isprobaj, a ja bih ovaj scrub rado isprobala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. poznat mi je taj osjecaj kada skidas peel off masku :D hahaha bas je kao sto ti kazes ovisnost :) iz Farmasija nisam probala niti jednu ali kada budem narucivala sljedeci scrub mozda isprobam i neku maskicu :D hvala ti za preporuku :*

      Izbriši
  3. it look really cool:) i want it :) follow U on blogger and google plus;) Hope U follow back:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you so much :) yes, I will follow you back ;)

      Izbriši
  4. Meni je miris limete najsavrseniji vocni miris na svetu, a zavisna sam od pilinga i maski za lice, tako da cu ovo obavezno isprobati :) Deluje zanimljivo, a cini mi se da su i granulice prilicno krupne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da poprilicno su krupne ali ne i tako grube da prave problem kozi lica, topla preporuka :D

      Izbriši
  5. Veoma zanimljiv post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši