ponedjeljak, 22. veljače 2016.

Rođendanski poklon/ Birthday Present


Vjerovatno ste mnogo puta dolazili u nezgodnu situaciju kada ne znate što kupiti nekoj osobi za rođendan, neku posebnu priliku itd. Nadam se da ću vam ovim postom olakšati potragu za vašim savršenim poklonom.

S obzirom da u ovom mjesecu imam dosta rođendana od prijatelja te od dečka dobila sam inspiraciju za ovu vrstu posta.

Poklon za dečka/djevojku

Svi želimo da imamo savršen poklon za nama najdraže ljude,a savršen poklon dolazi od srca. Kako bi usrećili dečka ili djevojku nisu potrebni avioni,kamioni već ljubav, pažnja i neka sitnica. Kako bi otkrili koja je to sitnica dovoljno je da pažljivo slušate osobu jer će vam ona to sama otkriti npr. da mu/joj se dopada određena vrsta kolača a vi ukoliko ste u mogućnosti možete kupiti ili napraviti taj kolač i ukrasiti ga detaljima sa posvetom kako bi npr. kolač dobio na vrijednosti. Kolač je samo jedan od primjera za rođendanski poklon. Za prošli rođendan mog dečka ja sam pripremila nekoliko poklona a to su: rođendanska čestitka, 100 razloga što ga volim, kolaž naših fotografija, džemper i novčanik.

ČESTITKA- je univerzalni poklon ,možete je kupiti na raznim mjestima i napisati lijepe riječi koje se mogu čuvati za uspomenu,
100 RAZLOGA ŠTO TE VOLIM- ne mora biti baš 100 razloga, vi možete napisati koliko god ih želite. Ja sam ih pisala na čisto bijelom papiru koji sam izrezala u male pravougaonike veličine 5cm x 2,5cm. Nakon napisanog teksta rubove papira sam palila da bih dobila starinjski izgled i sve razloge sam stavila u kovertu.
KOLAŽ FOTOGRAFIJA- vaše fotografije poslažite u nekom od online uređivaća fotografija kao kolaž i možete je isprintati ili izraditi u foto studiju,
ODJEVNI PREDMET- kao odjevni predmet možete kupiti što god osoba kojoj namjeravate pokloniti voli da nosi, odaberite odgovarajuću boju ili brend kako bi usrećili vašu voljenu osobu,
PARFEM- je univerzalni a vrijedan poklon, parfem ne mora biti skup ukoliko on ima lijep miris,
HRANA- takođe univerzalni poklon, osobu možete izvesti na ručak ili ukoliko više voli slatkiše kao ja, onda posjetite slastičarnu :)
KNJIGA- lijepa knjiga sa posvetom je vrijedan poklon
CVIJEĆE- ukoliko je poklon za djevojku cvijeće je obavezano :)

Poklon za mamu/tatu

Što se tiće poklona za roditelje iako ih poznajemo najbolje nekako je i najteže odabrati pravu stvar. Vjerujem da nikada nećete pogriješiti sa nekim kozmetičkim setom ili parfemom koji ta osoba već koristi ili bi voljela da ima. Kako sam gore navela neke univerzalne poklone neću ih spominjati opet.

KUHINJSKI DETALJI- ukoliko je vaša majka zaljubljenica u kuhinju i pravljenje specijaliteta neki kuhinjski detalj će biti savršen poklon,
POKLON ZA HOBI- ukoliko osoba ima neke hobije kao što je pecanje, planinarenje itd. neka sitnica za taj hobi je može usrećiti,
VAUČER ZA SPA- vašim roditeljima možete da poklonite vaučer kako bi uživali sami

Poklon za prijateljicu/sestru/prijatelja/brata

Pokloni za prijatelje i sestru ili brata su baš raznovrsni i kreativni. Ukoliko se radi o prijateljici/sestri dekorativa i preparativa su uvijek pravi izbor. Kada se radi o poklonu za prijatelja/brata neke igrice, fora majice i otkačene stvari su super pokloni.

DRUŠTVENE IGRE- postoji mnogo igara za koje se možete odlućiti,
KARTE- karte za koncert, kino, tekmu,
IZLET- na neko novo mjesto




Koji je vaš najdraži poklon koji ste dobili za rođendan? Što vi poklanjate za rođendane?

2 komentara:

  1. najvise volim kada dobijem neku sitnicu ali da je onako bas od srca a drugima poklanjam ono sto bi i ja rado volela da imam..

    OdgovoriIzbriši