ponedjeljak, 16. svibnja 2016.

Matching Manicures- Half Moons


Drage moje :) moram vam priznati da sam se namučila sa ovom temom usklađenih manikura, a kao što možete prepoznati sa prve fotografije tema je Half Moons :)

Half Moons mi je sam po sebi monoton i nemate nekih velikih opcija kako ga napraviti. Ja sam dugo razmišljala kako da ga napravim drugačije nego što bi napravile druge djevojke, tako da sam se odlučila da sve ubrljam hehe :D

Veoma sam se iznenadila kada sam shvatila da za  manikuru sam koristila samo 3 laka jer je to meni gotovo nepoznato. Volim boje i šarenilo a kako se kiša vratila u Sarajevo ja sam bila spremna da je otjeram mojom violet saran manikurom . Kako sam uradila Half Moon  prošli put pogledajte OVDJE.

Prvo sam sve nokte nalakirala Eveline 8in1 total action a zatim dodala i 2 sloja Essence bijelog laka te ostavila da se lak dobro osuši. Nakon sušenja nalijepila sam trakicu za french manikuru pri samom vrhu nokta (prstenjak) i pripremila celofan kojim ću pritiskati lakove kako bi se sjedinili i stvorili saran uzorak.

Za saran uzorak ja sam koristila Essence bijeli lak i Flormar tamno ljubičasti mat lak za nokte i nasumično ostavljala kapljice na noktima a zatim sve to umrljala sa celofanom. Za dodatni sjaj sam nokte nalakirala Essence bezbojnim lakom za nokte.

Meni se mnogo dopada ovaj uzorak jer je unikatan i magičan. Nadam se da sam uspjela nekako oživiti Half Moon manikuru sa saran uzorkom :)

Za ovu manikuru sam koristila:
- Eveline 8in1 total action,
- Essence the gel nail polish 33 wild white ways,
- Flormar matte nail enamel M30 Cold Plum,
- Essence the gel nail polish 01 absolute pure,
- Essence trakice za french manikuru.






U toku je nagradna igra koja je internacionalna i traje do 20.05.2016. a objavljivanje dobitnika je 21.05. tako da još imate vremena da se prijavite. Za više informacija pogledajte OVDJE.

Da li vam se dopada moja manikura? 
Da li više volite mat ili shine lakove?

Pogledajte manikure drugih djevojaka na ovu temu :)

Broj komentara: 12:

  1. Fora ideja, lijepo si ti to odradila. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja manikura je otjerala kisu i tmurno vrijeme i ovdje kod mene :D super je

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala mnogo i drago mi je da ti se dopada moja manikura i da tako djeluje na tmurno vrijeme :D hihi

      Izbriši
  3. Superr manikura.Imam jedno pitanje.Nokti su mi jako slabi i kad ih pustim bas mi pucaju.Imas li mozda prijednog koji lak da kupim za jacanje noktiju kao i brzi rast(ako je moguce)??LP
    Posjeti moj blog.;

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja za tu svrhu koristim Eveline 8in1 total action i osjetim da su mi nokti jaci i da manje pucaju tako da ti to preporucujem.. Postoji jos takvih lakova od Eveline pa mozes pogledati :D Hvala ti :D

      Izbriši