petak, 19. veljače 2016.

DOBITNICE Himalaya Herbals GIVEAWAY-a :)


Veoma sam zadovoljna vašim odazivom za nagradnu igru koju sam ogranizovala u 4 dijela te se nadam da nas očekuje još mnogo nagradnih igrara. Ukupno sam vam darovala 9 proizvoda i usrećila 9 osoba. Željela sam da svako od vas dobije po nešto a ne da 1 osoba osvoji sve proizvode. Želim da se zahvalim Himalaya Herbals koji mi je poklonio svoje proizvode sa kojima sam veoma zadovoljna. Najviše koristim Foot Care Cream i Deep Cleasing Milk. Dobitnice 4. GIVEAWAY-a možete pronaći na kraju posta.

Ukupna vrijednost poklona koje sam vam darovala iznosi oko 40 € a pojedinačnu cijenu možete pronaći u nastavku.


Rumalaya gel- 4,88 €,
Clarina Anti Acne Wash Gel- 5,99 € x2,
Clarina Anti Acne Face Mask- 5,99 €,
Foot Care Cream- 3,81 €,
Clarina Acne Vulgaris- 3,90 €,
Bleminor- 6,99 €,
Himalaya Multipurpose Cream- 1,30 €,
Clarina Anti Acne Cream- 4,99 €


Dobitnice 4. GIVEAWAY-a su : 


1. Emsa Sikira Himalaya Multipurpose Cream

2. Marica Zavadil, Clarina Anti Acne Cream

Čestitam dobitnicama na osvojenim nagradama :)

1 komentar: