ponedjeljak, 15. veljače 2016.

FARMASI- Let's MakeUP Pressed Powder i Trendy Lipstick


U današnjem postu vam donosim recenziju 2 FARMASI proizvoda, tačnije Let's MakeUP Pressed Powder i Trendy Lipstick. Kupila sam ove proizvode iz kataloga kada je bila njigova 3. godišnjica i kupila sam po cijeni od 3 KM oba ova proizvoda.



Let's MakeUp Pressed Powder

Happy Face Pressed Powder, puder u kamenu sa mat završetkom. Postavlja šminku i daje vašem općem izgledu nevjerovatan završetak.

Puder je postojao da se kupi u dvije nijanse i to 03 beige i 05 natural, na slici nije tako vjerodostojna boja pa sam se odlućila po samom nazivu nijansi za 05 natural.  Dolazi u pakovanju od 14g i rok trajanja mu je 12 mjeseci. Ne koristim mnogo pudera u kamenu te vjerujem da neću uspjeti da potrosim cijeli proizvod u roku godinu dana. Dolazi u slatkom rozom pakovanju od čvrste plastike i bezbojnim poklopcem na kojem je ispisano ime proizvoda.  Sa puderom dobijete i spužvasti aplikator koji ja ne koristim te sam ga odmah odstranila. Miris podsjeca na baby pudere sa vanilijom, ima lijepi miris koji sa vremenom nestane na licu. Kada dotaknete puder osjećaj pod prstima je baršunast, lako se nanosi pufnastom četkom za puder i blenda na licu. Moje lice je mješovito tj. imam masnu T zonu te mi je važno da puder u kamenu matira taj dio lica. Ovaj puder to dobro radi te je postojan na licu cijeli dan. Ja sam ga koristila preko tečnog Maybelline AFFINITONE pudera i kao samostalan. Kao samostalan na licu mi je davao manje efekte te se T zona više sjajila nego sa tečnim puderom no i taj problem je rješiv tako što se puder može nadograditi. Ovo je nijansa koja odgovara mom tenu i tipu kože. Ne pojavljuju mi se prištici niti neki osip. Nisam sigurna da se više može kupiti u ovom obliku ali za cijenu od 3 KM+ karmin ovaj puder je fenomenalan.


Let's Make UP Trendy Lipstick

Rouge Lipstick, ruž za usne nadasve pigmentiran, dugotrajan i postojan. Boja ostaje u jednom potezu a ulje makadamije i kolagen pružaju optimalnu zaštitu i njegu usana.

Postoji samo u nijansi 11 naked koja je mat nude nijansa. Za moj ukus je previše nude te ja sa ovim karminom izgledam kao duh. Dolazi u pakovanju od 4g,  rok trajanja je 12 mjeseci i sigurno ga neću potrošiti u roku godine dana zbog boje i količine. Dolazi u rozom pakovanju od tvrde plastike i bezbojim poklopcem na kojem je ispisano ime proizvoda. Karmin dolazi u poznatom obliku sa ispisanim imenom FARMASI pri dnu. Miris podsjeća kao i puder na baby puder sa vanilijom ali se to kod karmina manje osjeti. Karmin se lako nanosi na usne i nije mekan kao neki ruževi što omogućava lakše nanošenje. Usne su hidrirane oko 1 do 2 sata nakon čega počinje polako da isušuje usne. Moje usne su dosta suhe te im je potrebno dosta njege i hidratacije te su moje usne možda razlog zbog čega se karmin ponaša tako. Nijansa je dosta hladna i nude boje te ukoliko tražite baš takvu nijansu onda je ovo karmin za vas.


Da li imate ovaj set iz posebne ponude?
 Da li bi ga rado koristili?

2 komentara:

  1. Imam set, moj ruz je u nekoj bordo nijansi a puder nisam koristila jer koristim Avonov :) odlican post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerovatno im je nestala ova nijansa pa su tvoju dali kao u zamjenu :) probaj puder je odlican :D

      Izbriši