ponedjeljak, 29. veljače 2016.

Matching Manicures- Metallic Nails


Današnja tema za matching manicures je metalik nokti. S obzirom da je tmurno vrijeme takvo je i moje raspoloženje pa sam se odlućila za nešto najbrže i najneurednije. Efekat koji sam željela da postignem sam i dobila, zapravo htjela sam da folija izgleda staro i pocjepano.
 Ovu foliju sam dobila za 20. rođendan i sve je čekala da je upotrijebim. U pakovanju dolazi zlatna i srebrna folija sa lijepim detaljima. Folija je baš dugačka i može se dugo upotrebljavati. Prvo sam nokte nalakirala sa bež lakom a na prstenjak sam nanijela ljubičasti lak sa šljokicama. Pustila sam da se lakovi dobro osuše kako bi mogla preći na sljedeći korak. Kako bi se folija zaljepila za moj nokat ja sam nalakirala bezbojni lak i dala mu malo vremena da se posuši.

Zatim komade folije sam stavljala na nokat i spužvicom pritiskala da bi print djelomično ostao na noktu. Kada se to radi sa prstom onda cijeli print prenesete na nokat. Nakon što sam bila zadovoljna sa izgledom printa još jednom sam premazala bezbojnim lakom. Tek kada sam premazala bezbojnim lakom shvatila sam da je folija izgubila svoj pravi sjaj ali i ovako ne izgleda loše.

Za ovu manikuru sam koristila: 
-Flomar plus quartz 012 Ivory
-Jivala Fancy
-Farmasi Quick Dry Extra Shine Top Coat
-Essence nail art hello foils
-spužvica


Kako vam se dopada moja manikura? 
Da li koristite folije za nail art?

Pogledajte manikure i drugih djevojaka:

Broj komentara: 8:

  1. Izgleda interesantno. Folije su lepe, ali je problem u tome [to se brzo jkrzaju. Negde na nekom blogu (mislim da je Lucy's Stash ili mozda More Nail Polish) sam procitala da se trajnost folije moze uspesno produziti mat nadlakom, jer my onaj glossy oduzme sjaj. Nisam jos probala sa folijom, ali jesam sa lakom sa folijskom zavrsnicom (OPI push and shove) i funkcionisalo je

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je tacno da se brzo krzaju ali se mogu zastiti sa vise sloja nadlaka. To sam eksperimentisala jer sam nakon ovog posta svaki nokat nalakirala za jedan sloj vise nego prethodni i broj jedan je vec iskrzan a za ostatak cu jos da vidim :D hvala ti :D

      Izbriši
  2. Zanimljiva manikura. :) Mislim da pod hitno trebam nabaviti folije. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I kod tebe folija. :D Zanimljivo je ispao manikir. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja u tom trenutku nisam imala niti jedan metalik lak tako da je osluka pala na foliju :D hvala ti :D

      Izbriši