ponedjeljak, 8. veljače 2016.

Valentine's Day- Angel Makeup


Dragi moji :D još tako malo je ostalo do Valentine's Day pa vam u danjašnjem postu donosim Angel Makeup koji je nježan te ga možete upotrijebiti kao svakodnevni look. Valentinovo nije jedini dan ljubavi za mene jer ja svoju ljubav slavim svaki dan od kako sam se upoznala sa mojim dečkom. Trenutno smo zajedno godinu i 9 mjeseci i iskreno se nadam da će naša ljubav trajati sve dok nas smrt ne rastavi.
Možda ću u nekom od narednih postova napisati moju ljubavnu priču tako da detalje neću sada da otkrivam.

Mnogo volim da se šminkam i da moje slobodno vrijeme provodim pisajući blog tako da nas očekuje još mnogo postova koje ćemo zajedno stvarati.



Proizvodi koje sam koristila: 
-Himalaya hidratantna krema,
- MAYBELLINE affinitone 03 light sand beige,
- ESSENCE anti spot compact powder 01 beige,
- ESSENCE mosaic compact powder 01
- H&M SMOKY PURPLE paleta u nijansi 01 , 03 i 04,
- EVELINE tuš u crnoj boji,
-DEBORAH Divine maskara, nero black,
-AVON pro to go lipstick, nude pink

Šminka nije potrebna da bi vi izgledali kao anđeo vašoj voljenoj osobi, ukoliko ste voljeni vi ste već anđeo.

Kako ćete vi provesti Valentine's Day? Kako za vas izgleda savršeni dečko?

 za GIVEAWAY se prijavite OVDJE!

2 komentara:

  1. Ono sto bih ja dodala je crveni karmin, nekako mi je taj dan za crvenu boju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa ovo je Angel makeup njezniji i pun rozih boja, dok Devil makeup ce biti vatren :D

      Izbriši