petak, 13. svibnja 2016.

NAGRADNA IGRA :)


Drage moje :) kao što sam vam i obećala kao zahvalnicu vama želim da organizujem nagradnu igru povodom 20000 pregleda na blogu.

Ovu nagradnu igru organizujem uz pomoć divne Farmasi djevojke sa Farmasi kozmetika Sani fb stranice i mnogo joj se zahvaljujem.

Proizvode koje možete osvojiti: 

- Let's MakeUp Trendy Lipstick u nijansi 11 naked (recenzija),
- Let's MakeUp Pressed Powder u nijansi 05 natural (recenzija),
- Let's MakeUp Trendy Lipstick u nijansi 45 ,
- Farmasi Matte Lipstick u nijansi 20 vivid violet,
- Farmasi foundation stick u nijansi 05 i 16 (recenzija),
- Farmasi lip pencil u nijansi 201,
- Farmasi Shimmer lak za nokte 206,
- Farmasi lak za nokte 421.

Za ovu nagradnu igru kao i svaku drugu da bi osvojili sve stvari sa slike potrebno je da odradite nekoliko koraka...

1. lajkate moju fb stranicu ovdje
2. lajkate Farmasi kozmetika Sani fb stranicu ovdje
3. lajkate i podjelite ovaj fb post
4. u komentarima na fb označite još 2 fb prijatelja

Na spisak dodatno upisujem osobe koje me prate na instagramu i GFC :) (u komentarima napišite ime pod kojim me pratite)

Na instagramu me pratite klikom na donju sliku :)


Kako bi me pratili na GFC kliknite na Pridružite se ovoj web-lokaciji u gornjem uglu bloga kao što je primjer donje slike :)


Nagradna igra je internacionalna i traje do 20.5. 2016 a 21.5. vas očekuje objavljivanje dobitnika :)
Sretno!


Broj komentara: 6:

  1. Cestitam na pregledima, nagrada je odlicna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Superiska,sad sam vas tek upratila i praticu vas i dalje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je!Da li je nagradjivanje internacionalno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tek sada sam vidjela da to nisam naznacila :D da nagradjivanje je internacionalno :D hvala :D

      Izbriši