nedjelja, 21. veljače 2016.

Matching Manicures- Black & White


Za ovu nedelju tema usklađenih manikura je crna i bijela boja :D za mene je bilo teško odlućiti se što da radim na noktima pa sam ja svaki uradila drugačije.. Mislila sam da će to ispasti katastrofa ali mi se na kraju dopalo kako je ispala cjelokupna manikura.
 Za ovu manikuru sam koristila : 

- Flomar Supermatte M103,
-Flomar  nail enamel 213 Black Minimalism,
- Farmasi Quick Dray Ewtra Shine Top Coat ,
-tačkalicu i kist iz essence nail art designer seta

Nokte sam prvo nalakirala sa Farmasi top coat kako mi ne bi ostale mrlje od crnog laka a zatim palac, kažiprst i mali prst sam nalakirala bijelim lakom. Ostatak sam nalakirala crnim lakom i pustila da se dobro lakovi osuše kako bi dizajn na njima izgledao što bolje. Za palac sam koristila kist iz seta i uradila nešto kao paukovu mrežu sa crnim lakom, Za kažiprst sam koristila tačkalicu i napravila oblik tigrastih šara takođe sa crnim lakom. Srednji prst sam ostavila u crnoj boji kako bi dao balans mojim šašavim noktima. Za prstenjak sam koristila tačkalicu i bijeli lak kako bih napravila oblik srca. Na malom prstu sam koristila kist i crni lak te napravila jednostavne linije. Na kraju sam sve nokte namazala sa 2 sloja Farmasi top coat-a kako bih dobila dodatni sjaj. Manikura je srednje težine i zavisi od toga koliko ste spretni sa nail artom.


Da li vam se dopada moja manikura? Da li koristite ovu kombinaciju lakova?

Pogledajte manikure drugih djevojaka :

24 komentara:

  1. Super su noktići :D baš mi se sviđaju :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je ispalo, ja se inače užasavam miš maša svega, ali ovo se sve jedno s drugim baš odlično uklapa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam se bojala kako ce to sve ispasti ali na kraju mi se dopada konacan rezultat :D

      Izbriši
  3. Leopard print nikada neće dosaditi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prvo na sta sam pomislila jeste ovaj tigrasti print ali bi mi bilo nekako suvise jednostavno pa sam to morala nekako zaciniti :D

      Izbriši
  4. Predivna kombinacija! Odusevljena sam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti mnogo :D ispalo je bolje nego sto sam ocekivala :D

      Izbriši
  5. prekrasna je. baš je slatka manikura ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo i uredno. Meni bi trebalo stotinu godina da budem ovako precizna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uu ima i kod mene mnogo gresaka i nepreciznosti :D ali vjezbam..

      Izbriši
  7. Preslatko. Mnogo je precizno i uredno,svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Šara na palcu je za mene pun pogodak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj oko nje sam se i najvise mucila :D lak se brzo susio,moram naci neko rjesenje :D vidjela sam da neke djevojke rade sa akrilnim bojama pa cu to pokusati :D

      Izbriši
    2. takodje, palac mi se najvise dopada. generalno da su druge boje mislim da bi mi ova razlicitost bila previse, ali valjda zbog crno-bele kombinacije ne smeta

      Izbriši
    3. pa da, da su druge boje onda bi bilo previse :D

      Izbriši
  9. sviđa mi se, a najnokat mi je definitivno palac :D

    OdgovoriIzbriši