srijeda, 3. veljače 2016.

Matching Manicures- Blue Manicure


Ove sedmice zadatak za manikuru je moja najdraža boja plava :) Ono što me prvo asocira na plavu boju je more i nebo a ovaj put sam se odlučila da mi inspiracija bude nebo. Kako nam se bliži Valentine's Day i sve je u znaku ljubavi dodala sam mali balon u obliku srca koji je odletio među oblake :)


Nokte sam prvo nalakirala Eveline 8 in 1 koji sam koristila kao bazni lak a potom sačekala da se lak na mojim noktima osuši. Nakon baznog laka nanijela sam 2 sloja baby plavog laka i počela sa ukrašavanjem. Oblake sam pravila sa bockalicom koja ima veću kuglicu na vrhu i koristila bijeli mat lak za nokte. Najviše mi se dopadaju ukrasi na prstenjaku kako se to moglo primjetiti u gotovo svim mojim manikurama pa i ova manikura ima ukras baš na tom prstu. Prvo sam nacrtala malo crveno srce a zatim dodala i tanku crnu vrpcu te dobila balon koji leti u oblake :D Nakon što se lak osuši slijedi premazivanje bezbojnim lakom kako bi dao dodatni sjaj mojim noktima.

Moju Angel manikuru koja je posvećena  za Valentine's Day možete pogledati OVDJE.

Lakovi koje sam koristila: EVELINE 8in1, FLOMAR nail enamel 423 kojeg sam upotrijebila OVDJE, FLOMAR  supermatte M103, FLOMAR nail enamel 313, FARMASI 95, FARMASI Quick Dry Extra Shine Top Coat.



Koja je vaša najdraža boja laka? Da li vam se dopada moja manikura?

Pogledajte manikure i drugih djevojaka :)

Broj komentara: 15: