nedjelja, 14. veljače 2016.

Matching Manicures- Valentine's Day


Današnja tema za manikuru je Valentine's Day/ Valentinovo <3 Uradila sam već nekoliko manikura na ovu temu pa ću i njih staviti na kraj posta da vam posluže za inspiraciju ukoliko još niste odabrali što nositi na noktima :)
Ova manikura po meni je baš jednostavna. Jedini problem koji sam ja imala je sa izrezivanjem srca na selotejp traci. Taj problem sam rijesila tako što sam traku presavila na obje ljepljive strane i na samom vrhu nacrtala polovinu željenog oblika srca, te pažljivo izrezala oblik. Prilikom crtanja oblika potrebno je voditi računa da se ostavi slobodan prostor oko srca kako se traka ne bi pukla. Uzela sam kesu za zamrzivać i uz pomoć selotejpa zaljepila je na sto. Kesa treba da bude što zategnutija na stolu. Selotejp traku sa uzorkom sam pažljivo odvojila i par puta zalijepila na dlan kako bi moć ljepljenja oslabila. Na selotejp traci sam presavila krajeve kako bih lakše odljepljivala sa kese. Zaljepila sam traku na kesu, na spužvicu nanijela željene lakove i tapkala po traci. Nakon što sam bila zadovoljna intezitetom traku sam odljepila a na kesi mi je ostao savršen uzorak.


Uzorke sam ostavila da se suše pola sata a za to vrijeme ja sam nalakirala moje nokte sa 2 sloja bijelog laka. Nakon što se lak osuši potrebno je dodati srca i sve to osigurati sa bezbojnim lakom.


Proizvodi koje sam koristila: Flomar supermatte M103, essence colour&go 107 naughty and pink!, essence the gel 08 whatever!, FARMASI Quick Dry Extra Shine Top Coat.

Ovo je manikura koju ću ja nositi za Valentinovo a druge manikure posvećene Valentinovu se nalaze u slici ispod :)

Kako vam se dopadaju moje manikure za Valentinovo? Da li više volite nježnije ili tamnije boje za ovu priliku?

Pogledajte manikure i drugih djevojaka u linku ispod :)

Broj komentara: 8:

  1. manikura je odlična. vidjela sam ovaj tutorial i razmisljala o njemu da ga napravim ali sam se sjetila koliko peha imam kad nesto lijepim preko laka.... super ti je manikura ispala, sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam se ni ja usudila stavljati selotejp na nokte pa sam se odlucila za sigurniju varijantu :D hvala ti :D

      Izbriši
  2. Vidjala sam ovo, ali nikada nisam probala. Super si izvela. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se. Zapravo sam nešto na ovaj fazon (srcasti gradijent) htela i ja da uradim, samo u mojim bojama. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. bravo za gradijent, super ti je manikura :D

    OdgovoriIzbriši