četvrtak, 10. ožujka 2016.

FARMASI- Exotic Face Scrub


Prvi kontakt sa Farmasi proizvodima imala sam prije 3 godine i od tada imam pozitivno iskustvo. Međutim nisam imala od koga da naručujem i nisam htjela da naručujem od meni nepoznate osobe. Od kako je moja drugarica postala Farmasi dama tako sam i ja počela da imam sve više Farmasi proizvoda.

 Ovaj Farmasi proizvod se pojavljuje u svakom katalogu tako da nema bojazni da će nestati. Uklanja odumrle ćelije kože, masnoću, prljavštinu, čak i bakterije. Pruža koži svježinu i čini je mekom.Prvo što me privuklo kod ovog proizvoda je lijepa i jednostavna ambalaža koja je bijele boje sa slikom breskve koja označava i da je sam proizvod od prirodnog extrakta breskve. Pakovanje je obrnuto i čep se nalazi na dnu ambalaže što je tipično za ovakvu vrstu proizvoda. Proizvod je zaštićen aluminijskom naljepnicom. Dolazi u pakovanju od 100 ml i dovoljno je za korištenje nekoliko mjeseci. Rok trajanja je 12 mjeseci ali sam sigurna da ga možete potrošiti za 3-4 mjeseca tako da ne trebate brinuti da li će mu isteći rok trajanja.

Ja ga koristim 1-2 puta sedmično kako to i piše prema detaljnom uputstvu za upotrebu. Kada otvorite proizvod osjeti se miris breskve koji je intenzivan i duže vremena se zadržava na koži. Sam proizvod je bijele boje sa smeđim česticama koje dobro odstranjuju mrtve stanice kože. Tekstura proizvoda je srednje gusta i lako se nanosi na kožu i lako se odklanja sa kože.
Nakon što nanesete proizvod na lice dovoljno je kratko protrljati sa dlanovima da bi učinak bio potpun. Ja ga otklanjam pod toplim mlazom vode i nakon toga posušim kožu. Moja koža je mekana na dodir, mirišljava i čista. Volim koristiti scrubove koji imaju lijep miris i koje dobro odstranjuju mrtve stanice kože i čiste moju kožu. Trenutno je moj favorit ovaj scrub ali ću možda probati sa malinom ili trešnjom.

Cijena ovog proizvoda je 7 KM ali se može i naći jeftinije u katalogu po cijeni 4,20  KM. Proizvod je proizveden u Turskoj, ne smije izlagati suncu i treba se čuvati na sobnoj temperaturi. Potrebno je izbjegavati kontakat sa očima. Proizvod sadrži vitamin E i glicerin

Pored face scruba iz Apricot linije postoji još i gel za tuširanje, sapun za ruke, sprej za tijelo, krema za ruke i feel off maska a cijene možete vidjeti na fotografiji iznad.

Da li koristite Farmasi proizvode?
Koji je vaš najdraži proizvod?

Broj komentara: 8:

  1. Volim pilinge, volim miris breskve tako da moram probati ovaj proizvod. Cijena je i više nego pristupačna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se ovaj bas dopao :D sada sam narucila od limete za 3,50 KM nadam se da ce biti isto tako dobar :D

      Izbriši
  2. Imala sam neki "crveni", ne sjecam se koji da li višnja ili malina :D I dobro je odradjivao posao...S obzirom na cijenu i vise nego dobro...Trenutno imam neki Balein, a i sama razmisljam da narucim ovaj limetin. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni za moje lice odgovara a i cula sam bas dosta pozitivnih rijeci o svim scrubovima iz Farmasija :D

      Izbriši
  3. Mogu misliti kako lijepo miriše :D :D ja bih voljela isprobati trešnju i malinu inače volim te mirise baš baš :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i mene privlaci bas tresnja pa cu vjerovatno i naruciti u nekom od sljedecih kataloga :D

      Izbriši
  4. Deluje jako lepo i sama pomisao na kajsiju u meni budi želju da probam proizvod, za sada sam o Farmasija probala tečni ruž i kremu za lice i oduševili su me tako da verujem da će doći i ovo na red :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se mnogo dopadaju njihovi proizvodi :D probaj ovu breskvicu odlicna je :D

      Izbriši