petak, 24. veljače 2017.

AVON event- mark. #mojelicejemojeplatno


Upoznajte 'mark.' Avonov najnoviji makeup brend koji se lansira širom svijeta i unosi inovaciju i umjetnost u svijet makeupa.
U četvrtak 23.02.2017. u prostorijama Kulture ljepote, Avon kompanija je predstavila najnoviji makeup brand u svojoj ponudi i mogu sa sigurnošću reći da je Avon najbolji organizator i definitivno najviše uključuje blogere u svoje promocije. Ja sam Avon proizvode koristila i prije pokretanja mog bloga te su mi od svih kataloških kompanija ubjedljivo najbolji. Na eventu sam upoznala divne djevojke iz Kultura Ljepote koje su se pobrinule da nas uljepšaju novim Avonovim proizvodima.


Avon mark. je novost koju su čekale brojne ljubiteljice Avon makeup-a.

U umjetnosti, prazno platno je pozivnica za buđenje kreativnosti i vlastitog izražavanja kroz boju, oblike i teksture. U šminkanju, vaše lice je vaše platno. U skladu s tim, Avon lansira potpuno novi, drugačiji globalni makeup brend mark., omogućavajući ruci žene da sama oslika svoje platno inspirativnim proizvodima, bojama, teksturama i tako sama stvara umjetnost na svom licu.

"Cijeli mark. portfolio je dizajniran kako bi inspirisao žene, a na tržište donosi najnapredniji makeup, inovativne teksture, moderne boje i precizne alate koji će omogućiti ženama širom svijeta da slave svoju individualnost kroz makeup. "ističe Šejla Korjenić PR specijalist Avon Bosna i Hercegovina.


S proizvodima za usne, oči, lice i nokte, mark. je rezultat Avonovih intenzivnih istraživanja i investiranja u inovacije u proteklih 2 godine.


,,Spectralash maskara prvi je primjer mark. proizvoda. Daje ljubiteljici makeupa potpunu kontrolu nad svojim trepavicama: ne samo da sama odlučuje o volumenu, nego i pomakom jednostavnim kao 1... 2... 3... sama odlučuje i koliki intenzitet želi. U tom je trenutku svaka od vas svoja umjetnica" ističe Korjenić.



 Portfolio mark. proizvoda nudi raznoliku paletu sa svim potrebnim za jednu ljubiteljicu makeup-a koja želi da se izrazi kroz makeup, od podloge za lice koja prekriva nesavršenstva kože koja je lagane teksture i ugodnog mat završetka, do volumizirajuće maskare koja obezbjeđuje 360 stepeni volumena i koja se ne razmazuje niti stvara grudvice


Vrhunske tehnologije, inovacije i neodoljive boje se kriju pod okriljem Avon mark. linije.

Ova kolekcija uključuje i tuševe i olovke za oči, pudere, sjajila za usne, lakove za nokte, rumenila. sjene za oči, korektore i mnogo toga više za prave zaljubljenice u makeup. Ukoliko je makeup vaša umjetnost, mark. je pravi izbor za vas.


Za kraj mogu samo da vam kažem da sam ja oduševljena svim proizvodima iz mark kolekcije. Jedva čekam da isprobam proizvode koje sam dobila na promociji, a na slici ispod možete vidjeti što sam to ja dobila...


Uskoro ću na blogu pisati detaljnije o proizvodima koje sam dobila na promociji, tj. dobila sam i pored mark. proizvoda i neke koji su dostupni sada u katalogu 03/2017, obavezno pogledajte katalog jer sigurno ćete naći nešto za sebe. Na sljedećim fotkama možete vidjeti kako je to bilo na eventu...








Nadam se da vas nisam puno smorila sa ovako dugim postom ali ja prosto uživam u svim novitetima vezano za šminku, te se nadam da se i vama dopadaju noviteti iz Avon kompanije...


Ne zaboravite, vaše lice je vaše platno, kreirajte, ostavite svoj pečat!



Koji proizvod vam se najviše dopao?

Da li koristite Avon proizvode?



Broj komentara: 10:

  1. Apsolutno sviii :D Sve deluje super, a nova ambalaza je fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slazem se sa tobom :) a ambalaza je prelijepa i mislim da im je dobro dosla ova promjena :D

      Izbriši
  2. Obozavam Avon tj. njihove proizvode. Vec sam nabavila novi katalog i porucila dva laka. Mislim da su nova pakovanja prelepa ali i cene nekih proizvoda su dosta visoke. Cekam da citam tvoje utiske 💋❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. neces pogrijesiti i kada bi probala neku od maskara, odlicne su :D cijene sve zavise od proizvoda do proizvoda te od akcija :D tako da je najbolje da sacekas za neku jaftinu ponudu :D uskoro ce recenzije :D

      Izbriši
  3. Svi proizvodi izgledaju predivno. Jedva čekam da neki od njih i isprobam. :)
    Želiš li da pratimo jedna drugu? Ja sam se učlanila na tvoj blog.

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da cu se uclaniti :D svi su proizvodi predivni, neces se pokajati :D

      Izbriši
  4. Ambalaže su zaista divne! :D I dizajn i sve, jako mi se dopada. Ruževi mi se čine najbolji, ali čini mi se sve da djeluje jako dobro! :D Tako da... Ali eto, ruževi su mi prvi upali u oko! Jedva čekam probati nešto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ih jos nisam isprobala jer moram ih prvo fotkati ali sam sigurna da su dobri :D uskoro ce recenzija tako da mozes citati :D hvala ti na komentaru :D

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. bas mi je drago Svetlana :) hvala ti na komentaru :D

      Izbriši