ponedjeljak, 15. rujna 2014.

Matching Manicure- Half Moon

Ovaj zadatak mi se učinio veoma zanimljivim pogotovo zato što sam ga radila sa sand style polish. Prvi put radim ovakvu vrstu manikure. Probala sam vise puta ali nikada nisam bila zadovoljna svojim radom.

Za manikir sam ovaj put koristila p2 sand style polish u boji 060 strict i 010 adorable.

Prvo sam nalakirala sa rozim lakom sve nokte osim prstenjaka i pričekala da se lak osuši a zatim nalakirala i prstenjak sa sivim lakom.


A zatim kada se svo osuši još jednom premazati istim lakovima radi bolje boje. Nakon što se i drugi sloj dobro osušio prelazimo na pravljenje Half Moon-a. Možete  ga praviti na razne načine ja sam ovaj put to radila uz pomoć naljepnica za francusku manikuru. Nakon što namazem nokat lakom odmah odlijepim naljepnicu jer je kasnije teže skinuti. Prstenjak sam lakirala lakom koji sam koristila na drugim noktima i obrnuto. 


Imam još jedan sand style polish a ovaj je crne boje tj. 110 classy. Njega volim nekako najvise nositi samoga jer djeluje veoma efektno kao takav.


Nadam se da vam se svidjela ova manikura :) Da li imate neki od ovih sand lakova za nokte? Kakav vam je osjećaj imati ga na noktima? Do sljedećeg posta veliki pozdrav :D


Nema komentara:

Objavi komentar