utorak, 2. rujna 2014.

DIY: modernize old denim jacket :)


Vjerovatno  svi u ormaru imamo neke stare stvari koje nisu nosive takve kakve su sada ali bi im dobro došlo uređivanje. Meni je za oko pala stara teksas jakna koja je izgledala previše obično ali nakon par koraka i puno strpljenja mnogi su me pitali gdje sam je kupila :D


1. korak :)

- pronaći jaknu na kojoj ćete izvršiti uređivanje, pronaći iglu, konac, makaze, flomaster, bobice i ukras po želji.

Da bih se bolje snašla ja sam svoje bobice razvrstala po boji. To i nije važno ukoliko ćete ih miješati.

2. korak :)

- pronaći željeni dizajn koji će biti na poleđini jakne. To mogu biti razni cvjetovi, leptir, geometrijski oblici, logo određenog brenda, ime ili neki natpis itd... evo nekih primjera : 


 


3. korak :)

- željeni dizajn je potrebno precrtati na papir ili ga isprintati te korigovati veličinu dizajna kako bi odgovarao slobodnom mjestu na poleđini jakne.

                   

4. korak :)

- nakon što ste pronašli  veličinu dizajna potrebno je da sa flomasterima ili bojicama obojite crtež kako bi imali skicu po kojoj bi radili.


Kada ste sasvim sigurni da je to ono što želite, stavite na željeno mjesto i pričvrstite sa 2 igle na željeno mjesto i obucite jaknu. Isprobajte i pitajte druge šta misle o tome. A kada ste sasvim sigurni pređite na sljedeći korak. 

5. korak :)

- ostavite igle ukoliko crtež stoji ravno na jakni i obrubite sa flomasterom. Nakon što ste označili rubove označite i ostatak. To možete uraditi tako što ćete početi da režete unutrašnje dijelove. Jedan po jedan kako bi vam označavanje bilo lakše.


6. korak :)

- uzmite iglu i konac i počnite sa ušivanjem bobica. Potrebno je puno strpljenja i želje kako bi vaš rad bio uspješan. Meni je za ovo bilo potrebno mjesec dana ali ukoliko se posvetite više vremena svom radu i on će brže napredovati. Kada sam završila sa radom na leđima prešla sam na prednju stranu te na kragnu stavila kockaste nitne i na džepove stavila ostatak bobica. Nije bilo teško urediti jaknu jedino što trebate je prepustiti se mašti. Sretno :D






Nema komentara:

Objavi komentar