četvrtak, 4. rujna 2014.

5 od glave do pete :)


Danas ću pisati o mojih omiljenih 5 proizvoda od glave do pete. Neke od ovih proizvoda sam dobila na poklon te se oduševila njihovim djelovanjem.

Prvi takav proizvod je PANTENE PRO-V Instant Protection & Shine Spray za obojenu kosu.
Kao sto i sam naziv kaže ovo je sprej koji štiti kosu i vašoj kosi daje sjaj. Farbanjem kosa gubi svoj prirodni sjaj a da bih makar imala približan sjaj ja koristim ovaj proizvod. Sa ovim proizvodom sam malo u ljubavi, a onda ga malo mrzim. Jer nekada zna da mi umasti kosu. Možda je do mene. Ako neko ima sličan problem neka me obavijesti :)



Upotrebljava se tako što se ravnomjerno rasprši po vlažnoj kosi nakon pranja i ne treba se ispirati. Ja kosu rasčesljam pa raspršim sprej ,a zatim sušim. Izgleda kao obična voda samo što se primjećuju sitne bijele čestice i što neodoljivo miriše.

INGREDIENTS: Aqua, Amodimethicone, PPG- 2 MethylEther, PEG- 40Hydrogenated Castor Oil, Polyquaternium- 11, DMDMHydantoin, Parafum, Disodium EDTA, Polysorbate80, AminomethylPropanol, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Pantheny Ethyl Ether, Trideceth-12, Hexyl Cinnamal, Sodium Benzolate, Linalool, Phenoxyethanol, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Amyl Cinnamal, Hydroxisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Alpha- Isomethyl Ionone, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben.

Količina 150 ml i rok trajanja je 12 mjeseci


Drugi proizvod je H&M-ov Body MIST tj, mirisni sprej za tijelo. Kojeg sam ja koristila čitavo ljeto kako bih rashladila svoje tijelo a da i uz to imam predivan miris. Miris ovog proizvoda je vanilla & amber i nije uopšte težak miris kakav znaju imati mnogi body mist proizvodi.  Kupila sam ga u maju i koristila sve do sada. Kupljen je po cijeni od 4.99 eura u količini od 250 ml ali mislim da se na sniženjima u H&M mogu naći i za manje novca. Ja sam na svom dobila i gumicu za kosu u obliku cvijeta ali se može koristiti i kao prsten.



INGREDIENTS: Alcohol Denat., Water (Aqua), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Fragrance (Parfum), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Blue 1 (CI 42090), Red 33 (CI 17200), Yellow 6 (CI 15985).

Dobre stvari: trajanje 30 mjeseci, nisu skupi, mogu se lako naći, lako nanošenje, odlični za ljeto, rashlađuju tijelo, vrlo malo je potrebno proizvoda.

Loše stvari: ne traju dugo na koži kao parfemi, neki sadrže veću količinu alkohola pa mogu nadražiti kožu, potrebno ih je često nanositi radi zadržavanja mirisa.


Sljedeći na redu je Lancome Miracle Parfumed Body Lotion

Luxurious, rich and deeply moisturizing, this lotion offers a wonderful way to experience MIRACLE, the sparkling floral fragrance. Skin is instantly enveloped with silky moisture for lasting comfort. Perfect after the bath or shower for satiny-smooth, sensually scented skin.

Ovaj body lotion sam dobila u kompletu sa Lancome Miracle parfemom ali je sestra uzela bolji dio :(
Svejedno mnogo sam se obradovala ovom losionu, predivno miriše i miris traje i traje i traje. Moja odjeća je počela da upija ovaj miris pa i kada se ne namažem ja i dalje mirišem :D Losion je malo vodenastije strukture. Bijele je boje i lako se razmazuje. Brzo upija u kožu i traje čitav dan.



Moderan. Sofisticiran. Svjetlo ispunjen. Smiren. Korica od briljantne frezije, začinjen s đumbirom.Raskoš magnolije, mirno uravnotežena toplim, Amber notama. Doživite ovaj bogato hranljiv losion koji omekšava kožu s trajnom aurom MIRACLE.



Savršen za preplanuli ten jos jedan body lotion.. Ovo je Bath&Body Works Japanese Cherry Blossom
Ne može se naći kod nas tj. nema prodavnica ali se može naručiti preko interneta i to stigne na vašu adresu. Cijena poštarine zavisi od količine tj. ukupne cijene vaše kupovine.  Bath&BodyWorks  pa posjetite njihovu stranicu ima mnogo zanimljivih stvari.

Ovaj Body Lotion je zlatne boje sa dodatkom shimmera i intezivnog mirisa trešnje. Ovaj proizvod nije testiran na životinjama pa zbog toga ima dodatni plus kod mene.



Our Signature Radiant Silk Lotion with luxurious pearls lavishes your body with nourshing Aloe, Almond & Oat extracts, leaving skin silky, smooth and radiant.
 Smooth over body to moisturize and lightly fragrance skin with our exclusive, award-winning Japanese Cherry Blossom, a seductive and mysterious floral scent inspired by the exotic gardens of Japan.


Dosta su mijenjali izgled pakovanja ali je bitno da je sastav isti i da ostvaruje određene efekte. Veoma sam zadovoljna ovim proizvodom jer ima divan miris, postojan je na koži , ne ostavlja ljepljiv trag kao neki losioni, dugo traje, ima lijepu ambalazu, hidratizira kožu, lako se razmazuje.

 Kupila sam ga po cijeni od 14.50 $ to je oko 22 KM.. Može se reći da je skup jer postoji dosta sličnih proizvoda koji su jeftiniji. Jedan od takvih je Balein Sumer Glam koji može poslužiti kao izvrsna zamjena ili Balea You are Gold po cijeni od oko 4 KM. To je drastična razlika u cijeni ali ukoliko volite nove i zanimljive stvari preporučujem ovaj skuplji.



I zadnji proizvod na putu od glave do pete je Oriflame Feet Up Advanced Cracked Hell Repair Foot Cream. Ovo je krema za njegu ispucale kože peta i sve što treba jeste da se nanese na ispucalu kožu. Ja bih preporucila prvo toplu kupku i odstranjivanje ispucale kože sa kamenom za pete pa tek onda nanošenje ove kreme. Ovu kremu koristim dugo na ovakav naćin a pogotovo na prelasku iz čizama u ljetne cipele. Koža na petama brzo ispuca zbog stalnog pritiska na taj dio te dugog perioda u čarapama. Noseći čarape duži period spriječavamo kožu nogu da dišu te se koža suši zato je potrebno da i u zimskim periodima njegujemo koplet kožu kako bi imali što manje problema kada je trebamo pokazati. Krema je bijele boje kao i mnoge kreme. Pod prstima stvara mastan osjećaj i ima miris osvježivaća zraka.

A iz Oriflame-a kazu: Obnavlja ispucane pete. Brzo djeluje i dubinski prodire u kožu. Sadrži hidratantnu i omekšavajuću ureu, kakao maslac i vitamin B5 te efikasni kompleks za intenzivnu njegu. Koristite dva puta dnevno. Rezultati su vidljivi već za 7 dana.

Smatram da ova krema djeluje preko noći ali bukvalno i da nije potrebno 7 dana da bi se primjetili rezultati. S obzirom da je dosta masna i onemogućeno je hodanje ja volim ovu kremu da nanesem pred spavanje. Sami odlučite koja količina kreme vam je dovoljna. Ovo je pakovanje od 75 ml i kupila sam ga u Oriflame-u za 9,90 KM ali se može naći na sniženju pa bude 4,90 KM.

INGREDIENTS: Aqua, Urea, Glycerin, CETEARYL ALCOHOL Hydrogenated Coco-GLYCERIDES, Caprylic / Capric Triglyceride, DI-C12-13 ALKYL Malate, BIS DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, sodium citrate, Behenyl ALCOHOL, glyceryl stearate, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, Caprylic / CAPRIC / succinic TRIGLYCERIDE, CETEARETH-12, panthenol, Theobroma cacao BUTTER, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, Citric Acid, DISODIUM ETHYLENE DICOCAMIDE PEG-15 disulphide, glyceryl stearate CITRATE, xanthan gum, imidazolidinyl UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, parfum, allantoin, bisabolol , Arnica montana flower extract, potassium sorbate, sodium benzoate


Ovo je mojih 5 proizvoda od glave do pete. Da li imate neke od ovih proizvoda i da li ste zadovoljne njima? Do sljedećeg posta veliki pozdrav :D

Nema komentara:

Objavi komentar