srijeda, 24. rujna 2014.

7 deadly sins of beauty tag



1. Pohlepa – Najjeftiniji i najskuplji proizvod koji imate?
   Moj najjeftiniji proizvod koji imam je ja mislim šiljalo za šminku a najskuplji proizvod su Naked palete :D

 2. Bijes – S kojim proizvodima imate love – hate odnos?
  To je definitivno Pantene sprej za zaštitu kose :)

3. Proždrljivost – Koji vam je najukusniji proizvod?
 Najukusniji proizvod po meni je Oriflame hranjivi balzam za usne sa organskim ekstraktom crvene jabuke i zobi. Divno miriše i po mirisu i ukusu podsjeća me na zimu i Božić.


4. Lijenost – Koji proizvod zanemarujete zbog lijenosti?
   Kremu za ruke... rijetko kada ruke namažem kremom ali imam perioda kada ih mažem svako malo pa onda opet zaboravim na taj proizvod :D

5. Ponos – Koji proizvod vam daje najviše samopouzdanja?
  Hmm to je vjerovatno maskara ali i kada žena nosi predivan parfem nekako odiše sa puno samopouzdanja..

6. Požuda – Koja vam se osobina najviše sviđa kod suprotnog spola?
Kod mog dečka ima toliko osobina koje mi se sviđaju pa se ne mogu odlučiti samo za jednu... Neke od njih su: strastvenost,iskrenost,spontanost,ambicioznost,spremnost za akciju,ljubaznost itd. o tome bih mogla satima pisati jer za mene je moj dečko najbolji :D

7. Zavist – stvari koje biste voljeli dobiti na poklon?
  Rođendan mi je za tačno mjesec dana i voljela bih da dobijem šminku,šminku i šminku... Obradujem se svakom poklonu i sitnici jer je važno da vas se neka osoba sjeti a nije bitno ono što vam pokloni :D

I to je mojih 7 deadly sins of beauty tag..Ovo sam uradila da bih se zabavila i da bi saznali nešto više o meni... Neću nikoga tagovati jer bih voljela da svi ovo urade :) 

2 komentara: