subota, 6. rujna 2014.

Bourjois red lips :)


Crveni ruž za usne je zaštitni znak svake žene. Svaka žena treba da bude ponosna što može da nosi crveni ruž ali naravno pravu nijansu koja će da odgovara uz vaš ten :D

Dugo sam tražila neki ruž koji će mi odgovarati i napokon sam ga našla a to je Bourjois ROUGE EDITION Velvet ruž za usne. Mnogo mi se sviđa ambalaža koja je jednostavna a u isto vrijeme elegantna. Sviđa mi se što nije klasičan karmin već se nanosi aplikatorom koji olakšava nanošenje istog. 



Bourjois je izbacio nove nijanse tačnije njih 8 i bilo se teško odlučiti za neku od nijansi.. S obzirom da sam tražila crveni ruž u uži izbor pala su 3 ruža. 01, 03 i 08 i na kraju odabrala 01 Personne ne rouge!



Ono zbog čega mi se još dopada ovaj proizvod je zbog toga što je mat. Tek kada ga nanesete na usne on je sjajan ali vremenom kako se suši na usnama dobija taj mat završetak ili ukoliko želite taj brži efekat onda ga ubrzajte sa maramicom. Potrebno je samo blago prisloniti uz usne da bi se odstranio višak ruža.


Jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ovog ruža je njegov miris ali se u neku ruku može i zanemariti.
Tekstura je kremasta a kada ga nanesete na usne prvo imate pomalo ljepljiv osjećaj a zatim svilenkasti. Boja je postojana na usnama i teško se skida. Možete piti, jesti, ljubiti se a da boja ostane ista kao i kada ste je nanijeli. Ne ostaju crvene mrlje na zubima a zube dodatno izbijeljuje :D



Ja sam svoj ruž kupila u cm-u po cijeni od 23,90 KM a zna biti i na sniženju pa je bolje da ga kupite tada. Kada želim da ga skinem to uradim kada skidam komplet šminku sa glelom za odstranjivanje šminke. Ali i tada možete primjetiti tragove ruža na usnama.



Da li ste koristile neke od Bourjois ruževa za usne? Kako vam se dopada ova nijansa? Da li smatrate da je puno izdvojiti za ovakav ruž toliko novca?

Do sljedećeg posta veliki poljubac...


„Niti jedan ruž neće pobijediti rat, ali on simbolizira jedan od razloga zašto se borimo – dragocjeno pravo žena da budu ženstvene i lijepe bez obzira na uvjete.“

Nema komentara:

Objavi komentar