ponedjeljak, 1. rujna 2014.

blue sky :)


Danas je tmuran dan u Sarajevu ali sa ovom bojom noktiju želim da uljepšam samoj sebi dan :)
Moja najdraža boja inače je baby plava boja koju ću danas da koristim. Prije svega sam našla potreban materijal a to je : makaze za nokte, turpija, aceton, štapići za uši, plavi lak za nokte i nadlak ili top coat. Ja sam dodala još i quick dry spray o kojem ću pisati nešto više u sljedećem postu.



Ovo su moji nokti nakon oblkovanja tj. turpijanja. Najviše volim ovaj oblik kocke. Nakon turpijanja odstranite nastali nered. Zatim koristim ulje da omekšam zanoktice koje ima divan miris da bih ga najradije pojela :$ 

Sa ovim uljem pređem preko zanoktica i nakon toga izmasiram komplet nokat i sačekam par minuta da se ulje upije u kožu. Uzmem štapić za uši i umočim u aceton kako bih odstranila ulje sa mojih noktiju. Ukoliko se ulje ne odstrani prilikom nanošenja željenog laka stvorit će se mjehurići. Zatim prelazim na nanošenje željenog laka. 


Koristim flomar lak u nijansi 423. Na noktima se brzo suši i ostavlja fini sjaj. Potrebno je 2 sloja laka kako bi njegova boja izgledala kao u bočici. Dugo traje na noktima i odličan je za svoju cijenu. Ja sam ga kupila u SCC-u  za 3 KM. U flomaru se može pronaći još dosta prelijepih lakova za nokte tako da će biti teško da se odlučite za samo jednu boju :)


Da bi se moj lak još brže osušio ja sam koristila S-he qiuch dry spray. 


Nakon sušenja laka stavljam bezbojni lak da bih dobila još više sjaja na noktima i da bi moj lak još duže trajao. 

I nakon toga moji nokti izgledaju ovako :D


Do sljedećeg posta veliki pozdrav :D

2 komentara: