ponedjeljak, 1. rujna 2014.

my hair routine :)

Danas želim da vam pokažem moju rutinu vezano za kosu.. Moja kosa je duga oko 60 cm i veoma gusta. Prirodno sam brineta ali u zadnje vrijeme se farbam u ljubičastu tj. intenzivni patlidžan. Za moju dužinu kose potrebna 2-3 pakovanja boje za kosu. Koristim Palette farbu i moju kosu ne oštećuj toliko koliko se drugi zale na njeno oštećivanje. U odredjenin periodima moja kosa je prolazila kroz mnoge faze. U nekim periodima je bila toliko masna dok u drugim je bila normalna do suha. Imala sam jedan period problem sa peruti ali sam to otklonila uz pomoć šampona protiv peruti. A sada prelazimo na glavi dio ...


To je farba koju koristim. Unutra se nalazi uputstvo sa rukavicama,
boja za kosu te hidrogen. Farba se treba zamutiti u posebnoj posudi jer u pakovanju ne dolazi i bočica u kojoj je to omogućeno. Te vam je potrebna četkica za nanošenje farbe. Ja sam svoju kupila u cm-u prije par godina i jos uvijek mi traje.

Svoju kosu perem svaki 2-3 dan jer volim cistu i njegovanu kosu. Proizvodi sa kojima perem kosu su Baleini proizvodi koje možete kupiti u dm-u po privlačnim cijenama. Ja koristim šampon i regenerator za ofarbanu kosu. 


Šampon i regenerator imaju veoma ugodan miris. Boja šampona je biserno do prozirno bijela, a regeneratora je bijela i gušće je konzistencije. Šampon nanesem jednom na mokru kosu te dobro izmasiram tjeme i saperem sa velikom količinom tople vode. Nanošenje šampona jednom je dovoljno za moju kosu jer je cesto perem te ona nema vremena da se uprlja i umasti. Nakon samponiranja i sapiranja nanosim regenerator uglavnom na donju polovinu kose, sačekam 1-2 minute i nakon toga isperem vodom. Iz kose iscijedim vodu koliko je to moguće te je umotam u peskir i idem na sušenje. Zbog dužine i gustoće kose moje sušenje traje dugo. Nakon sto sam osušila kosu rascesljam je i nanesem ulje na vrhove kose.


Koristim GLISS KUR ulje za kosu tako sto kosu podijelim na 2 dijela tj. u 2 pletenice te na svaku nanesem po 2 doze ulja. 2 doze stavim na dlan te toplinom svojih dlanova zagrijem ulje i nanesem na vrhove a ostatak sa dlana protrljam kroz ostatak kose. 


Kao sto možete vidjeti i na slici ulje je prozirno- žute boje i najviše sto me iznenadilo kod ovog proizvoda je njegov miris i djelovanje. Vrlo sam zadovoljna jer obnavlja moje ispucale vrhove i sprječava njihovo dalje pucanje. Nešto je skuplje ali za ovakav proizvod vrijedi izdvojiti nešto vise novca i ovaj proizvod preporučujem svima.


A ovako izgleda moja kosa nakon ovih preparata. Do sljedećeg posta veliki pozdrav... :D

2 komentara: