subota, 13. rujna 2014.

Aromas Artesanales de Antigua + 10% OFF CODE:)


Već duže vremena mjerkam ove sapune od AROMAS ARTESANALES DE ANTIGUA i nisam znala za koji da se odlućim pa sam ih malo više istraživala.

Evo šta kažu iz kompanije: Kraft je posvećen organiskim proizvodima za njegu kože poznatog engleskog brenda The Somerset Toiletry Company, dobitnikom priznanja kraljice Elizabete.Kraft d.o.o. sa novim brendom u BiH The Somerset Toiletry Company, porijeklom iz Engleske, te dobitnikom velikog priznanja kraljice Elizabete (The Queen’s Award for Enterprise), uz mnoge nacionalne i regionalne poslovne i dizajn nagrade, posvećen je organiskim proizvodima za njegu kože kao i armoatičnih proizvoda za kuću. 



Ono što čini Kraft jedinstvenim je vlastiti identitet i poseban pristupspecijalizaciji na našem tržištu, bilo da je to na bazi ručnog rada, organskoj , aromatičnoj ili prirodnoj, te pristupačnim cijenama.

Brend je poznat po proizvodima koji se razlikuju od bogate klasike do fascinantnog inovativnog pristupa. Jednostavno se osjeti strast u proizvodima koje razvijaju. Svaka linija proizvoda zadržava iste vrijednosti i filozofiju, dizajn koji je izuzetno privlačan, preljepe arome mirisa i što je najvažnije proizvode koji su formulirani da zaista dijeluju, poboljšavaju i obogate njegu kože, tijela, kao i svoje okruženje.

Jako je bitno napomenuti da je izbor sastojaka svih proizvoda sveden na potpuno prirodno i organsko, te da je proizvodnja usklađena prema najvišim standardima, na primjer sve naši sapuni su trostruko mljeveni. Također, brinemo za okruženje i svi proizvodi su testirani na ljudima, a ne na životinjama.

Između ostalog, u Kraftu možete pronaći aromaterapija, hidratantne, piling, floralne i voćne sapune i kupke, svake sa izvandrednim mirisom i jedinstvenom kombinacijom sastojaka. Kreme su obogaćene shea maslacem, luksuznom i lako upijajućom formulom koja hidratizira, obnavlja i hrani kožu, te je ostavlja mirisnom i zaštićenom. Nježna linija za njegu kože testirala je certificirane organske materijale, sve poznate po svojim tarapeutskim svojstvima.

Naši proizvodi za njegu kože obećavaju luksuz.





Bilo je teško odlućiti se za jedan od njih 6. A tih 6 su : lavanda, cvijet jorgovana, ljiljan, cvijet narandže, latice ruže i bijeli jasmin. Nakon dugog odabira ipak sam se odlučila za latice ruže zbog te famozne roze boje sapuna i zbog toga što je ruža moj omiljeni cvijet.


Mnogo mi se sviđa ambalaža i to što je sapun roze boje i divnog mirisa ali sam se oduševila kada sam otvorila ambalažu i ulgledala otisak na sapunu.


Kada je nešto ovako lijepo bude mi žao da trošim i najradije bih ga ostavila za ukras. Ali ovaj sam ipak morala isprobati a sljedeći će da bude da bude za ukras :D

Dosta je veliki sapun i malo je teže rukovati sa njim jer klizi iz ruku. Kada ga se protrlja kroz ruke napravi se bogata sapunica. Ruke nakon pranja su veoma mekane i sa mirison na ružu.


Ja sam veoma zadovoljna njegovim učinkom. Kupila sam ga u Kraftu u Sarajevu. Ta se prodavnica nalazi u ulici Kulovića 13. Kupila sam ga za 7, 60 KM a set sapuna ( 3 sapuna ) košta 23 KM. Lijepo je pokloniti nekome neki set ovih proizvoda a on košta 32 KM.

Ukoliko ste u UK besplatna je dostava iznad 30£  ili US iznad 50$ pri web kupovini. A pri tome možete iskoristiti i ovaj KOD od 10% off na stranici ovdje...


Da li imate neki od ovih sapuna ili drugih proizvoda? Smatrate li da je visoka cijena za jedan sapun?  Da li bi voljeli da ga isprobate? Do sljedećeg posta veliki pozdrav :D

Nema komentara:

Objavi komentar