ponedjeljak, 23. svibnja 2016.

Matching Manicures- GALAXIES


Toliko sam u gužvi ovih dana jer mi počinju ispiti i imam drugih obaveza koje ne mogu zapostaviti pa se nadam da mi ne zamjerate što mi je blog u drugom planu :) Današnja tema je galaksija i nikada nisam radila ovakvu vrstu manikure. Ukoliko vam se dopada nastavite čitati :)
Volim izgled galaksija i uvijek sam imala želju da odem na neku planetu, ali kako to nije moguće onda barem mogu imati galaksiju na noktima.

Prvo sam nokte nalakirala Eveline 8in1 total action a zatim i Miss Sporty crnim lakom koji mi služi kao odlična podloga za galaksiju. Zatim sam na spužvicu nanosila Miss Sporty tirkizni lak i Golden Rose ljubičasti stvarajući samu galaksiju. Spužvicom sam tapkala na određenim mjestima kako bi se vidjela i crna podloga. Zatim sam na istu spužvicu nanijela i bijeli Essence lak i tapkala po sredini galaksije. Na fotkama se toliko i ne vide preljevanja boja ali u stvarnosti izgleda mnogo ljepše. Nakon sušenja nanijela sam Essence holographics nail polish i Color Cosmetic šljokice za izgled zvjezdica i na kraju Essence bezbojni lak za dodatni sjaj.

Odlična stvar je što kod ovakve manikure možete raditi što god vam je volja jer ovdje urednosti nema :) Veoma je brza,zabavna i lagana :)

Za ovu manikuru sam koristila:
- Eveline 8in1 total action,
- Miss Sporty Lasting Colour 080,
- Miss Sporty Lasting Colour 544,
- Golden Rose WOW! 79,
- Essence the gel nail polish 33 wildwhite ways,
- Essence holographics 22 i <3 magic,
- Color Cosmetic 66,
- Essence the gel nail polish 01 absolute pure,
- spužvica.









Da li vam se dopada moj galaksija?

Pogledajte manikure drugih djevojaka :)

Broj komentara: 10:

  1. Ovo je nesto sto bi definitivno nosila, super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je ovo prvi put da imam ovakvu manikuru i bas je nosiva sto je suprotno od onoga sto sam prvobitno mislila :D hvala ti :D

      Izbriši
  2. Premocne manikure imas...uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  3. tvoji su mi još ljepši i draži od mojih,odlični su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svaka galaksija je posebna na svoj nacin :) hvala ti mnogo :D

      Izbriši
  4. Naravno da mi se dopada tvoja galaksija, kakvo je to pitanje :D :D

    OdgovoriIzbriši