srijeda, 11. svibnja 2016.

Farmasi- Foundation Stick


 Drage moje :) danas ću da vam pišem o Farmasi kremastim podlogama u stiku koje sam kupila u katalogu za april, a šta sam to sve kupila u aprilu možete pogledati ovdje :)


 Uvijek sam voljela da oblikujem moje lice i često sam gledala snimke na youtube-u kako to rade druge djevojke. Moje konturisanje tj, oblikovanje lica je počelo tako što sam na određene dijelove nanosila nešto tamniji tečni puder koji koristim ljeti jer je naravno koža tada tamnija. Na tamniji tečni puder sam nanosila bronzer i to je bilo to, te sam sa tim bila poprilično zadovoljna, ali sam imala želju da isprobam i proizvode koji su namjenjeni baš tome. Tako sam se odlučila na kupovinu ovih kremastih podloga u Farmasiju po povoljnoj cijeni a u nastavku pročitajte da li vrijedi da ih imate u svojoj makeup kolekciji.


Ove podloge imaju ambalažu i samu količinu proizvoda  kao da se radi o klasičnim karminima. Ambalaža je izrađena od tvrde sjajne plastike, a na poklopcu je ispisano Farmasi. Na ambalaži se takođe nalazi naljepnica sa nazivom, sastavom, serijskim brojem, količinom i rokom trajanja.


Meni sva Farmasi kozmetika ima miris po vaniliji tako i ove 2 kremaste podloge. Miris je ugodan ali brzo ispari na vašem licu tako da se neće mješati sa mirisima ostalih proizvoda koje koristite. Što se tiće same teksure proizvoda ovo su kremaste podloge za lice te se lako nanose na lice i blendaju uz pomoć neke četkice ili spužvice. Ja za blendanje koristim Ebelin blender a recenziju možete pročitati ovdje.  Da bi vaše konturisanje izgledalo što prirodnije i ljepše potrebno je da dobro sjedinite ove dvije podloge sa puderom koji ste prethodno nanijeli. Također možete koristiti i ove podloge samostalno, ali ja koristim manju količinu podloga i normalnu količinu pudera kako bih ostvarila željeni rezultat.


Ja koliko znam postoje samo ove 2 nijanse podloga a to su 05- svjetlija i 16 tamnija nijansa. Svjetlija nijansa ima rozi podton i mislim da neće odgovarati osobama sa žutim podtonom dok tamnija nijansa odgovara za oba podtona.  Postojanost je tokom cijelog dana barem kod mene jer ih setujem sa puderom u kamenu (svjetliji) i bronzerom (tamniji).


Iz Farmasija kažu da je ovo kremasta podloga u stiku sa laganom teksturom za jednostavno nanošenje. Formula je obogaćena kolagenom i smanjuje nastanak bora savršeno prikriva nedostatke tena. Obje kremaste podloge imaju po 4g proizvoda i rok trajanja im je 12 mjeseci. Ovo je bila specijalna ponuda i kupila sam ih po cijeni od 9,90 KM.


I na kraju odgovor na pitanje da li vrijedi da ih imate u svojoj makeup kolekciji :) Za mene vrijede ovi proizvodi. Ja sam jako zadovoljna ovim proizvodima i lijepo se stapaju na mom licu. Mislim da nije loše dati oko 10 KM na oba proizvoda za konturisanje, ako ništa zanimljivo je za probati. Naravno morate prvo dobro  poznavati vaše lice kako bi znali da ga pravilno konturišete. Ja konturišem ispod jagodične kosti (tamnijim)  i ispod očiju- podočnjaci (svjetlijim) jer to odgovara za moj oblik lica. Također da ne nosim šiške konturisala bih i čelo, ali nema potrebe jer se taj rad svakako ne bi vidio. Na slici ispod možete da vidite kako izgledaju kremaste podloge na mom licu.


Da li koristite neke proizvode za konturisanje vašeg lica?
 Da li smatrate da je konturisanje suvišno?

Ukoliko želite da poručite nešto iz Farmasija a nemate od koga imam divnu djevojku kojoj možete da se obratite. Posjetite i obavezno lajkajte njenu fb stranicu ovdje.

Ukoliko vam se dopada moj rad možete me pratiti i na instagramu klikom na sliku ispod :D


Broj komentara: 8:

  1. Nikako da ih narucim a imala sam veliku zelju probati i one debele kad su bili. Uglavnom koristim bronzer za konturisanje i to je to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam prvo imala u planu cijelu paletu od nekog brenda ali nisam imala predstavu sta ja mogu sa tim tako da sam ovo uzela za isprobavanje i veoma mi se dopalo :D Da, postoji i veća verzija i onu su nešto skuplji..

      Izbriši
  2. A meni bas lakse bilo sa paletom.. samo cetkom nanosim i blendam dok ne dobijem fin odgovarajući efekat.. a sto se isticanja tice ista stvar, i za tamno i svijetlo,samo sto ja nemam šiške pa moram i čelo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja planiram kada potrosim ovo da kupim neku kvalitetnu paletu jer ima vise boja i moze se svasta kombinovati :D

      Izbriši
  3. Probaj Golden Rose stikove, 02 i 06 ili 07, odlični su, kremasti i lako se blendaju.
    Pozdrav, Milica sa bloga ,,Šminke nikad dosta"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. htjela sam i njih da isprobam ali nikako da pronadjem boju koja mi odgovara jer se rasprodaju svjetle a ostanu samo tamne :/ nadam se da cu da pronadjem obje nijanse, hvala ti na preporuci :D

      Izbriši