utorak, 7. lipnja 2016.

Matching Manicures- Inspired by Color

Iako već mnogo kasnim sa uskleđenom manikurom nisam mogla da odustanem od izazova tako da danas vam pišem o Inspired by Color manikuri.

Kada je došao red na manikuru nisam mnogo razmišljala jer sam u stisci sa vremenom pa je ova manikura mnogo jednostavna i ženstvena. Uglavnom kada nemam vremena za detaljne manikure nosim svjetlije lakove jer i kada pogriješim to se ne vidi :)

Prvo sam sve nokte nalakirala Eveline 8in1 total action lakom kao bazu a zatim sam dodala i 2 deblja sloja Avon gel finish Dazlle Pink laka za nokte i ostavila da se dobro osuši. Ovu manikuru sam nadogradila sa par cirkona na prstenjaku, stavljajući ih nasumično uz gornji desni ugao nokta. Koristila sam 2 vrste cirkona i to roza i srebrne koje sam kupila sa Born Pretty Store-a.
Roza cirkoni- klik  i srebrni cirkoni- klik koje sam ljepila na nokat tako što sam nokat prvo premazala bezbojnim Essence lakom a zatim ih redala. Na kraju sam sve nokte premazala sa Essence bezbojnim lakom.

Proizvodi koje sam koristila:
- Eveline 8in1 total action,
- Avon gel finish Dazlle Pink,
- Born Pretty Store cirkoni br. 11-rozi,
Born Pretty Store cirkoni - srebrni,
- Essence the gel nail polish 01 absolute pure.

Ukoliko želite da nešto kupite sa Born Pretty Store-a možete iskoristiti moj RACT10 kupon kod za 10% popusta na kupovinu.





Da li vam se dopala moja manikura?
Da li koristite Avon lakove?

Pogledajte manikure i drugih djevojaka :)

4 komentara:

  1. Jako je lijepa manikura.Za cas posla a prelijepo.Meni se barem svidja.Cirkoni daju ono nešto:LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :D da bas je brza ali nekako u isto vrijeme i elegantna :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. da bas je njezna roza sa preljevom na narandzastu boju :D

      Izbriši