nedjelja, 3. travnja 2016.

Matching Manicures- Stripes Manicure


Današnja tema ujednačenih manikura su linije i ja sam se odlučila za jednu brzu i jednostavnu manikuru. Danas je baš lijep dan tako sam i ja izabrala veselu roza-narandžastu nijansu laka.

Moji nokti su se oštetili mnogo u zadnje vrijeme jer sam koristila mnogo lakova, acetona, stalno sam nešto mijenjala na noktima tako da su sada ultra kratki. I kratki nokti mogu da izgledaju lijepo i uredno. Naravno da nemate veliki prostor za igru ali i mali detalj može da promjeni izgled.

Prvo na nokte sam nalakirala Eveline 8in1 kako bih svoje nokte vratila iz mrtvih a potom sam nanijela 2 sloja Miss Sporty laka u broju 541. Mnogo mi se dopada boja ovog laka i dopada mi se postojanos ali jedina stvar koja me mući je ogromna i gruba četkica. Volim velike četkice jer se brže nanese lak ali ova je mnogo debela na samom kraju pa mi to otežava nanošenje laka. Kada se lak osušio izrezala sam nekoliko Essence ukrasnih trakica u zlatno-bež boji i sa pincetom sam ih redala na nokte. Na sve nokte osim prstenjaka sam stavila po jednu trakicu pri samom dnu nokta, a na prstenjak sam stavila 3 trakice pri vrhu nokta. Na kraju sam nokte namazala Farmasi Quick Dry Extra Shine Top Coat. To je bila jedna brza i jednostavna manikura koja se može koristiti i za kratke i duge nokte.

Za ovu manikuru sam koristila:
-Eveline 8in1,
-Miss Sporty Lasting Colour 541,
-Essence trake za nail art u zlatnoj-bež boji,
-Ovnak kist koji sam koristila za odstranjivanje laka na području zanoktica,
-Farmasi Quick Dry Extra Shine Top Coat,
-pinceta.


Da li vam se dopada moja manikura?
Da li više volite duge ili kratke nokte?

Pogledajte manikure drugih djevojaka :)

Broj komentara: 7:

  1. sličnu manikuru sam i ja radila jednom. ova je bas osvježavajuća, proljetna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) trebalo mi je nesto brzo i jednostavno :D bas sam u stisci sa vremenom :D

      Izbriši
  2. FIna kombinacija. ŽElim ti brz oporavak noktiju.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna je nijansa ovog laka, bome sam i zaboravila za tu marku, imala sam jednog njihovog i meni je četkica bila fantastična jer volim velike i široke, s takvima mi je lakše lakirati. Nek ti bude za utjehu, i ja sam dns skratila nokte, morala sam jer mi je srednji puknuo, al svejedno, to nas neće spriječiti da radimo lijepe manikure. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada skratim nokte imam osjecaj da ne rastu vise haha :D Naravno manikure su uvijek tu :)

      Izbriši
  4. Nadam se da će se noktići brzo vratiti u normalu!
    Ove trakice su stvarno odlične za ovakve precizne manikure!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da super je imati ovakve pomagace jer uljepsaju manikuru i daju joj poseban efekat :D

      Izbriši