ponedjeljak, 20. listopada 2014.

Boyfriend tag :D

Danas sam pošteno namučila svog dečka postavljajući mu pitanja vezana za kozmetiku i slatko se ismijala uz njega. Izgledao je tako samouvjereno dok je odgovarao kao da je pravi stručnjak za te stvari ali njegovi odgovori su bili daleko od te stručnosti. Meni je ovo bilo veoma zabavno raditi sa njim i gledati ga kako se mući u potrazi za odgovorima :D Nadam se da je i njemu to bilo zabavno koliko i meni. Ovaj tag završili smo tako što me on pitao šta je francuski ključ na šta sam ja ponosno rekla ključ iz Francuske hahaha :D Pa da počnemo...

1. Šta je to tuš?
- tuš u tuš kabini za kupanje :)
(kao ono što me to pitaš znaš šta je tuš :D )

2. Šta je bockalica?
- sigurno nešto za bockanje...

3. Šta je to blendanje?
- blendanje voća?!

4. Šta je to primer?
- veze nemam kao ni do sada :D


5. Šta je to bronzer?
- nešto što se stavlja na lice ha ha

6. Šta je shimmer?
- ne znam opet :(

7. Šta znaći mat?
- znam za mat boju, valjda nešto u vezi toga :D

8. Šta znaći kada se proizvod trusi?
- pretpostavljam da se truni, raspada.

9. Šta je top coat?
- neka top lista?! (HAHAHA)

10. Šta je smokey eyes?
- to je naziv za vrstu šminkanja, ono iznad očiju???? :O gledao sam jednom na YouTube-u :D

11. Šta je gel eyeliner?
- gel za neku liniju kod oka garant (HAHAHA)

12. Šta je piling?
- neko masiranje :D

13. Šta je termalna voda?
- neka topla voda kao na termalnom izvoru, npr. Ilidža :D

14. Šta je komedogen?
- neka hemija garant...

15. Šta je sjena?
- sjena iznad oka???

16. Šta je sjajilo?
- sama riječ kaže... staviš na nešto da se sija :D

17. Šta je korektor?
- kad želiš da popravis nešto...

18. Šta je to fiksator?
- nešto za fiksiranje.. jedino što mi pada na pamet su trepavice :D 

I to je to :D bio je užitak slušati njegove odgovore i mislila sam da neće odgovoriti niti na jedno tačno ali sam se prevarila... koje tu i tamo je tačno :D

I za kraj jedna naša slika :D <3



Nema komentara:

Objavi komentar